1.1. Niniejszy Regulamin zawierają ramowe postanowienia Umowy Sprzedaży regulujące
kwestie zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży, płatności, ceny, wydania Towaru,
reklamacji i ochrony danych osobowych w ramach Sklepu.
1.2. W rozumieniu Regulaminu poniższe zwroty napisane dużą literą oznaczają:
1.2.2 Właściciel / Administrator danych osobowych / Sprzedający – oznacza spółkę prawa
polskiego Oriontec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 43-391
Mazańcowice 57, NIP 9372676477 REGON 362608215,
KRS 0000578111 prowadzącą Sklep internetowy.
1.2.3 Sklep internetowy – prowadzony przez Właściciela serwis internetowy składający się ze
stron internetowych pod adresem https://ecosoft.com.pl wraz z pozostałymi
funkcjonalnościami udostępnionymi na https://ecosoft.com.pl.
1.2.4 Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca
zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu internetowego, w tym w szczególności dokonująca
zakupów.
1.2.5 Konsument - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie
internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą
lub zawodową (zgodnie z art. 22 1 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U.1964.16.93).
1.2.6 Konto Klienta – utworzone indywidualne konto zawierające dane Klienta podane przez
niego w Koszyku przy realizacji Zamówienia, pozwala Klientowi na zmianę tych danych,
śledzenie złożonych przez niego Zamówień.
1.2.7 Koszyk - funkcjonalność Sklepu internetowego, w której widoczne są wybrane przez
Klienta produkty do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi ustalenie i modyfikację danych
zamówienia, w szczególności: ilości produktów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu
dostawy, formy płatności.
1.2.8 Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem
zamówienia, a która podana jest w Sklepie internetowym jako jednostka miary przy
określeniu jego ceny (cena/jednostka).
1.2.9 Zamówienie – złożona za pośrednictwem Sklepu internetowego oferta zakupu
wybranych przez Klienta Produktów umieszczonych w Koszyku.
1.2.10 Cena – wysokość wynagrodzenia dla Sprzedawcy za Zamówione Produkty wyrażona w
polskich złotych. Cena jest wartością brutto tj. zawiera w sobie wszelkie obciążenia
publicznoprawne.
1.2.11 Koszty Dostawy – koszt związany z doręczeniem zamówionych Produktów zależny od
wybranego sposobu doręczenia Produktów dokonanego przez Klienta przy składaniu
Zamówienia. Koszty Dostawy dla poszczególnych sposobów doręczenia są wskazywane w
wartości brutto.
1.3. Domena https://ecosoft.com.pl jest wykoryzstzwana przez Właściciela. Wszelkie
elementy graficzne i znaki towarowe Ecosoft oraz te, z których ma prawo korzystać
Właścicel, a które umieszczone są na stronach Sklepu internetowego są prawnie zastrzeżone.
1.4. Wszelkie informacje dotyczące Produktów zamieszczane w Sklepie internetowym, a w
szczególności dane dotyczące pochodzenia towaru, producenta, powinny być kompletne,
dokładne i nie mogą wprowadzać w błąd Klientów.
1.5. Właścicel nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków
porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy
jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą
porozumiewanie na odległość.
1.6. Sprzedający zapewnia Klientowi korzystającemu z systemu poprawność́ działania Sklepu
internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 9 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub
nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, na ekranach o
rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających
wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera,
Chrome, możemieć wpływ na poprawne wyświetlanie Sklepu internetowego, dlatego w celu
uzyskania pełnej funkcjonalności, należy je wszystkie wyłączyć.
1.7. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez Sklep internetowy w celu
ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien
zarejestrować dla siebie indywidualne Konto Klienta podając login i hasło, niezbędne do
uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez
Klienta, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym
dostępem osób trzecich. Klient ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania,
aktualizacji danych oraz usuwania Konta Klienta w Sklepie internetowym.
2. Zasady działania Sklepu internetowego
2.1 Właścicel prowadzi sprzedaż Produktów poprzez Sklep internetowy.
2.2 Dostępne w Sklepie internetowym Produkty znajdują się w sieci dystrybucyjnej
Sprzedającego.
2.3. Wszelkie czynności związane ze sprzedażą Produktów prowadzone są przez Sprzedawcę
za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
2.4. Sprzedający realizuje Zamówienia oraz dokonuje wysyłek zamówionych Produktów
wyłącznie na obszarze rynku Polskiego.
3. Zamawianie Produktów i realizacja Zamówień
3.1 Zamówienia przyjmowane są poprzez Sklep internetowy prowadzony pod adresem
internetowym https://ecosoft.com.pl
3.2 Przedmiotem sprzedaży mogą być tylko Produkty przedstawione w chwili składania
Zamówienia poprzez Sklep internetowy.
3.3 Właściciel zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych Produktów ze Sklepu,
przy czym wycofanie danego towaru nie będzie mieć wpływu na realizację wcześniej
złożonego przez Klienta Zamówienia.
3.4 Właściciel zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów do Sklepu
internetowego.
3.5 Informacje umieszczone przy poszczególnych Produktach w Sklepie internetowym nie
stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
3.6 W celu złożenia Zamówienia Klient:
3.6.1 wybiera Produkt lub Produkty, których zakupu chce dokonać, poprzez wybór pola „do
Koszyka”.
3.6.2 w Koszyku Klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji Zamówienia takie jak imię i
nazwisko, sposób dostawy z podaniem danych adresowych lub wyboru odbioru osobistego
pod adresem wskazanym przez Sprzedawcę, adresu email, numeru telefonu, sposobu
płatności za Zamówione Produkty oraz podaje inne istotne dla niego informacje w polu
„Uwagi” Jeżeli Klient chce dokonać zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej
obowiązkowo musi wskazać firmę oraz adres siedziby lub miejsca prowadzenia działalności,
podać numer NIP.
3.6.3 oświadcza, że zapoznał się z obowiązującą treścią niniejszego Regulaminu oraz Polityką
prywatności, oraz że akceptuje ich postanowienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi
w chwili spełnienia łącznie następujących warunków tj. w momencie wysłania potwierdzenia
przez Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzającego przyjęcie
Zamówienia do realizacji oraz zapłaty Ceny za zakupione Produkty.
3.7 Sprzedający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przyjętego Zamówienia, w
sytuacji, gdy Klient w terminie 7 dni od momentu wysłania potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego nie dokona płatności za zamówiony Produkt
lub Produkty, z wyjątkiem Zamówień, za które opłata zostanie pobrana przy odbiorze.
3.8 Do realizacji Zamówienia oraz do wystawienia faktury, konieczne jest podanie przez
Klienta potrzebnych danych wskazanych w pp. 3.6.2 niniejszego Regulaminu a również w
Koszyku na stronie Sklepu internetowego.
3.9 Właściciel i Sprzedający może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres
e-mail lub telefonicznie, jeśli Klient podał swój nr telefonu w celu wyjaśnienia wątpliwości,
potwierdzenia złożenia Zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją
Zamówienia.
3.10 Wszystkie zamówienia przyjmowane są i realizowane w dni robocze od poniedziałku do
piątku. Zamówienia rozpatrywane są do godziny 16:00. Wszystkie zamówienia złożone po
tym czasie będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone w dni
ustawowo wolne od pracy oraz soboty rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia, w
pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
3.11 Wszystkie Produkty wysyłane są do Klienta w czasie do 48 godzin od momentu
potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia Zamówienia do realizacji oraz otrzymania
zapłaty za zakupione Produkty, za wyjątkiem Zamówień z wybraną formą płatności przy
odbiorze zakupionych Produktów, które są realizowane w terminie 48 godzin od momentu
potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia Zamówienia do realizacji. W sytuacji, gdy
termin realizacji Zamówienia przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy,
zostanie ono zrealizowane w najbliższym dniu roboczym.
4. Płatności
4.1 Klient może uiścić Cenę za Zamówienie poprzez jedną z wybranych opcji przy procedurze
Zamówienia realizowanej w Koszyku:
4.1.1 Przelew na konto bankowe Sprzedającego prowadzone przez Alior Bank pod
numerem: 20 2490 0005 0000 4600 3553 2233.
4.1.2 Płatność za pobraniem przy odbiorze.
4.1.3 System płatności PayU
4.2 Towary, za które Klient dokonuje przedpłaty, będą wysyłane dopiero po zaksięgowaniu
płatności na rachunku bankowym Sprzedającego.
4.3 Do każdego zamówienia załączany jest paragon lub na życzenie Klienta wskazane w
„Uwagach” do Zamówienia faktura.
5. Dostawa i czas oczekiwania
5.1 Zamówienia dla których nie wybrano odbioru osobistego Produktów są realizowane za
pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty transportu pokrywa Klient wraz z zapłatą Ceny.
Informacje o wysokości Kosztów Dostawy będą widoczne dla Klienta na stronie internetowej
Sklepu internetowego przy składaniu Zamówienia.
5.2 Zamówione Produkty zostaną wysyłane na adres podany przez Klienta, jako adres
dostawy.
5.3 Na czas dostarczenia przesyłki składają się: czas realizacji Zamówienia (przygotowanie
Zamówionych Produktów do wysyłki) oraz czas dostarczenia przesyłki przez kuriera.
5.4 W razie wydłużenia czasu oczekiwania na przesyłkę Klient zostanie powiadomiony o tym
fakcie drogą elektroniczną lub telefonicznie.
5.5 W celu odbioru zakupionych Produktów, Klient przedstawi Sprzedającemu lub kurierowi
(w miejscu odbioru towaru) wydruk potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji lub
jego numer referencyjny (zamieszczony także w treści wiadomości email zawierającej
potwierdzenieprzyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego do realizacji).
6. Zmiany w zamówieniu i zwroty
6.1 Wszelkie zmiany w Zamówieniu w zakresie zmiany miejsca dostawy Produktów, lub
zwiększenia ilości Produktów objętych Zamówieniem mogą być dokonywane przez Klienta
do momentu przygotowania Zamówienia do wysyłki. O potrzebie dokonania zmiany w
Zamówieniu Klient powinien niezwłocznie poinformować Sprzedającego za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres e-mail: company@ecosoft.com. Klient za pośrednictwem
poczty elektronicznej otrzyma odpowiedź o tym, czy dokonanie zmiany w zamówieniu jest
możliwe.
6.2 Sprzedający przewiduje możliwości zwrotu zakupionych Produktów. Warunkiem
przyjęcia Produktów poprzez zwrot jest dostarczenie Produktów w stanie nienaruszonym, w
oryginalnych opakowaniach. Realizacja zwrotu Sprzedającemu następuje na koszt i ryzyko
Klienta. Zwroty zakupionych Produktów należy uzgodnić wcześniej ze Sprzedającym, za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@oriontecdladomu.pl Zwroty
zakupionych Produktów nieuzgodnione wcześniej w trybie wskazanym w zdaniu
poprzedzającym nie będą przyjmowane. W razie przyjęcia zwrotu przez Sprzedającego, w
terminie 7 dni roboczych zwróci on Klientowi uiszczoną przez Klienta Cenę w wysokości
proporcjonalnej do wartości zwróconych Produktów na wskazany przez Klienta rachunek
bankowy.
7. Formularz reklamacyjny
7.1 Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia
30 maja 2014 roku (dalej jako Ustawa) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na
odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w art. 33, art. 34 Ustawy.
7.2 Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu
wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem.
7.3 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu,
dostępnym w zakładce: Zwroty i reklamacje/ Formularz reklamacyjny.
7.4 Formularz reklamacyjny musi zostać wysłany drogą pocztową na adres Sprzedającego:
Oriontec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. Mazańcowice 57, 43-391
Mazańcowicewraz z dokumentem potwierdzającym zakup (paragon lub faktura VAT).
7.5 Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy
Zamówieniu lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) o otrzymaniu zwrotu.
7.6 W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
7.7 Konsument ma obowiązek zwrócić zakupione Produkty Sprzedającemu niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7.8 Konsument odsyła Produkty, od których zakupu odstąpił na własny koszt i ryzyko.
7.9 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów, a będące
wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.
7.10 Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy (formularza reklamacyjnego) złożonego przez
Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym Koszty
Dostawy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi
dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Ustawy.
7.11 Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7.12 Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do
chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.13 Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy:
7.13.1 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
7.13.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
7.13.3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia;
7.13.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
7.13.5 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7.13.6 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
prawa odstąpienia od umowy;
7.13.7 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę.
8. Ceny
8.1 Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie internetowym podawane są w polskich złotych
(PLN).
8.2 Ceny prezentowane przez Sklep internetowy wyrażone są wartościami brutto, tzn.
zawierają wszelkie podatki oraz inne daniny publiczne należne w związku z zakupem
Produktów, a tym samym stanowią całkowitą kwotę świadczenia należnego Sprzedającemu
od Kupującego w związku z zakupem Produktów.
8.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, znajdujących się na
stronach internetowych Sklepu internetowego. Zmiana cen nie dotyczy Zamówień przyjętych
do realizacji przez Sprzedającego.
9. Dostępność zamówionych Produktów
Zamówienie jest realizowane niezwłocznie gdy Produkt znajduje się w magazynie. W
przypadku niedostępności całości lub części zamówionych przez Klienta Produktów, Klient
zostaje poinformowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji
(częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
10. Reklamacje towaru posiadającego wady w chwili jego dostarczenia
10.1 W przypadku otrzymania Produktu niezgodnego z Zamówieniem, Klientowi przysługuje
prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania Produktu.
10.2 Sposób rozwiązania i czas rozpatrzenia reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta
jest uzależniony od rodzaju Produktu, jego wad oraz jego dostępności w magazynie.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14(czternaście) dni od momentu
otrzymania przez Sprzedającego zawiadomienia pocztą elektroniczną na adres e-
mail: sklep@oriontecdladomu.pl
10.3 Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić paczkę oraz otrzymane
Produkty. W przypadku wszelkich uszkodzeń mechanicznych Produktu, powstałych podczas
transportu, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera i zaznaczyć tę
okoliczność w jego treści.
10.4 W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient powinien dostarczyć
Sprzedającemu reklamowany Produkt lub Produkty wraz z dowodem ich zakupu od
Sprzedającego oraz opisem reklamacji.
10.5 Sprzedający rozstrzygając reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz
biorąc pod uwagę żądania Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę
usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny
albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku gdy wada
stanowiąca podstawę reklamacji nie będzie wadą nieistotną, w razie braku możliwości
wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub w sytuacji gdy produkt był już naprawiany
lub wymieniany, Sprzedający zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
10.6 Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością
zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację
stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność
Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktów ogranicza się do kwoty, jaką
Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego Produktu.
10.7 Działając na podstawie art. 14 ust 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I
RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu
rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i
dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich)
uprzejmie informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja
Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy
Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
11. Gwarancja
11.1 Wszystkie oferowane przez Sklep internetowy Produkty są towarami fabrycznie nowymi
oraz wolnymi od wad fizycznych i prawnych.
11.2 Właściciel nie odpowiada za jakiekolwiek usterki, uszkodzenia, zabrudzenia i
niezgodności z umową powstałe na skutek nienależytego używania, przechowywania lub
konserwacji Produktów. Nieprawidłowe użytkowanie i czyszczenie jest równoznaczne z
ustaniem gwarancji przed jej upływem.
11.3 Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu
cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie
dla Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym. Wówczas treść gwarancji załączona
jest do/na opakowaniu Produktu i jest wydawana Klientowi wraz z zakupionymi Produktami.
Na stronie internetowej znajduje się formularz, który należy wypełnić w celu zgłoszenia wady
towaru na podstawie gwarancji. Formularz należy przesłać na adres e-
mail: sklep@oriontecdladomu.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia przez Sklep, Klient otrzyma w
formie odpowiedzi na przesłaną wiadomość, dalsze instrukcje dotyczące realizacji zgłoszenia.
11.4 W przypadku reklamacji Produktów, w zależności od wyboru przez Klienta podstawy
prawnej reklamacji, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie
znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
12. Przetwarzanie danych osobowych
12.1 Właścicel jest administratorem danych osobowych gromadzonych, przetwarzanych i wykorzystywanych w związku z korzystaniem przez Klientów z usług Sklepu internetowego w zakresie i na zasadach określonych w polityce prywatności niniejszego Regulaminu ("Polityka Prywatności").
12.2 Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie mu przez Sprzedającego informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany przez Klienta adres e- mail zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j. z dnia 2017.06.24).
13. Postanowienia końcowe.
13.1 Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedającego oraz w Sklepie
Internetowym.
13.2 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy prawa
polskiego.
13.3 Sprzedający uprawiony jest do jednostronnej zmiany treści Regulaminu w przypadku
zaistnienia:
13.3.1 zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do świadczenia
usług droga elektroniczną lub umów zawieranych na odległość,
13.3.2 zmiany oferty Sklepu internetowego dotyczącej usług z zastrzeżeniem, że zmiany
treści Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do aktualnej oferty.